sobota, 14 lutego 2015

Mój sposób na walentynki

Cześć, w tym poście chciałabym Wam napisać coś o moich Walentynkach ♡ ♡ 


1. Kartki dla koleżanek - kocham pandy, dlatego dla moich koleżanek zrobiłam przyjacielskie walentynki z tymi zwierzakami 


2. Prezenty własnoręczne - zrobiłam dla mamy sól do kąpieli (zrobię DIY) i musujące kulki. Niestety do kulek dodałam za dużo oliwy i były zbyt rzadkie, przez co są to półkule. Mama i tak się cieszyła. 



3. Spotkanie z Karoliną - pomogła mi dokończyć wygląd bloga. Poza tym zrobiłyśmy kilka zadań z jej "Zniszcz ten dziennik", gadałyśmy z Cleverbot'em i miałyśmy beke z ludzi na 6obcy. Na zdjęciu jest niewyraźnie pokazana zawieszka, którą zrobiłam z modeliny. 


Ogólnie to było fajnie. Jadłam pączki i lizaki 
W najbliższym czasie mogę niczego nie wrzucać, bo muszę zaliczyć dużo kartkówek z angielskiego.

1 komentarz:

  1. Śliczne prezenty i kartki :3 Ja nie obchodzę walentynek. Ja obchodzę dzień singla xD Życzę powodzenia przy zdawaniu angielskiego! Osobiście bawiłam się z podwyższeniem stopnia z fizyki, muszę jeszcze napisać coś z niemieckiego... Ech, jak mówiłam, znam ten ból. Zdaj szybko i wracaj na bloga :D

    OdpowiedzUsuń