wtorek, 17 lutego 2015

Zmierzchowa kolekcja - post na szybko...

Hej, dziś mam bardzo mało czasu, więc to jest szybki post. Zdjęcia miałam przygotowane wcześniej, więc tylko je opiszę :)
Ogólnie kocham zmierzch już od jakiegoś roku (tak, dla mnie to dużo) i mam kilka "gadżetów".

1. Książki - standardowo.


2. Płyty DVD - brakuje mi "Przed Świtem cz.1". Nie wiem, czemu jeszcze jaj nie kupiłam.



3. Płyta CD - uwielbiam muzykę ze Zmierzchu. Ta płyta jest akurat z "Przed Świtem cz. 2"



4. Plan lekcji - zrobiłam go na picmonkey.



5. Płyty - coś wyjątkowego. "Kierunek  Forks" i "Zmierzch w Forks"


6. Ołówek, temperówka - jak ostatnio byłam u dentysty pozwolił mi wybrać nagrodę, pomimo mojego wieku. Oczywiście wybrałam to:


To na tyle. Śpieszę się, więc pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz